Brydesedb.dk

En Sikker Løsning

Radio Online |  Log Ind

Kontakt mig direkte.

Mobil: +45 2525 1701

Email: flemming@brydesedb.dk

ForsideHjemmesideFjernsupportVideo OptagelseProdukterPriserLinksKontakt
CVR: 2065 6379PriserHjemmesideFjernsupportVideo Optagelse

En bæredygtig løsning til dit website kræver en indledende afklaring om formål, målgrupper og ikke mindst overvejelser om, hvilke tekniske funktionaliteter websitet kræver.


Et samarbejde med mig starter med et møde, hvor jeg hjælper kunden med at skabe den nødvendige indledende afklaring og afdækning af behov og mål med websitet. Ofte har kunden allerede gjort sig nogle overvejelser på forhånd men mangler fx sparring på den tekniske del af webløsningen.


Det er min erfaring at mange af  mine kunder oplever det som en vigtig og værdiskabende proces at sparre med mig om, hvordan den tekniske del kan optimeres. Og ofte er det netop disse funktionaliteter, der sætter prikken over i’et og skaber værdi og effekt for kunden.


I løbet af processen med at skabe afklaring og overblik får kunden ofte øjnene op for nye muligheder. Muligheder der kan bidrage til at optimere websitet og som øger værdien af løsningen – også over for kunders kunder.


Afhængig af opgavens størrelse og kompleksitet udarbejder jeg en detaljeret kravspecifikation. Kravspecifikationen beskriver både den tekniske del og den funktionsorienterede del. Når du som kunde har godkendt kravspecifikationen, går jeg i gang med at implementere løsningen baseret på min ekspertise inden for system- og databaseudvikling.

Så snart den tekniske del af websiteløsningen er på plads, starter en afklarende proces om design og identitet. Design til webløsninger er et af mine kernekompetencer.

Min rolle er at sikre en ensartet designstil på hele websitet og hjælper med at prioritere indholdet, så der skabes et godt flow. Der er stor forskel på, hvor langt kunden selv er i arbejdet med at skabe en grafisk identitet.

Nogle af  kunderne har allerede en designmanual mens andre - typisk iværksættervirksomheder eller nystartede virksomheder - står overfor det indledende arbejde med at skabe en identitet.

Hos BRYDES EDB SERVICE tillader jeg mig at udfordre kunden på, hvordan designet og identiteten kan styrkes. Jeg giver en ærlig og reel rådgivning og feedback - også når det gælder det grafiske udtryk.

Jeg udfordrer blandt andet vores kunder på usability og brugervenlighed, læsbarhed og grafiske elementer som billedvalg og typografi.

Mit mål er at hjælpe kunden med at skabe en stil og et design, der matcher den grafiske opsætning, skaber overensstemmelse og harmoni og som fremhæver indtrykket af en helstøbt grafisk løsning.

Så snart den tekniske del af websiteløsningen er på plads, starter en afklarende proces om design og identitet. Design til webløsninger er en af mine kernekompetencer.

Min rolle er at sikre en ensartet designstil på hele websitet og hjælper med at prioritere indholdet, så der skabes et godt flow. Der er stor forskel på, hvor langt kunden selv er i arbejdet med at skabe en grafisk identitet.

Nogle af mine kunder har allerede en designmanual mens andre - typisk iværksættervirksomheder eller nystartede virksomheder - står overfor det indledende arbejde med at skabe en identitet.

Hos BRYDES EDB SERVICE tillader jeg mig at udfordre kunden på, hvordan designet og identiteten kan styrkes. Jeg giver en ærlig og reel rådgivning og feedback - også når det gælder det grafiske udtryk.

Jeg udfordrer blandt andet kunden på usability og brugervenlighed, læsbarhed og grafiske elementer som billedvalg og typografi.

Mit mål er at hjælpe kunden med at skabe en stil og et design, der matcher den grafiske opsætning, skaber overensstemmelse og harmoni og som fremhæver indtrykket af en helstøbt grafisk løsning.

Referencer: Grundejerforeningen Strandvangen Se også:

Fase 2: Om at skabe den røde tråd

Fase 1: Afklaring og implementering

Fase 3: Synlighed skaber nye kunder

1. Logo er en vigtig del |  2. Søgemaskiner  |  3. Iconer  |  4. Flash